Zclient ошибка this is not for you

ZClient — это основной файл проекта ZLOEmu, без него ничего работать не будет!

ВНИМАНИЕ!

Добавьте папку ZClient в исключения антивируса и/или защитника, так как он выдает ложно-положительную реакцию на файлы клиента и удаляет их.
Так происходит потому, что DLL библиотеки упакованы. Доверьтесь нам или начните писать свой эмулятор.

Во избежание проблем в точности и без исключений выполните следующую инструкцию:

  1. Скачайте сам ZClient.
  2. Разрешите ZClient выход в интернет.
  3. Запустите ZClient, авторизируйтесь при помощи логина и пароля от сайта ZLOEmu.
  4. При необходимости ZClient обновится до актуальной версии.
  5. Если всё прошло успешно, вы получите сообщение в ZClient: «Успешная авторизация как…».

На этом установку можно считать завершенной.

ZLOEmu — это крупнейший проект по созданию серверов для онлайн-игр, включая Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3 и Battlefield 4. Очень часто пользователи сталкиваются с проблемами при запуске ZClient и авторизации на ZLOEmu. В этой статье мы рассмотрим основные ошибки и способы их исправления.

Ошибка «ZClient is not running»

Эта ошибка указывает на то, что ZClient не был запущен. Чтобы исправить эту ошибку, необходимо запустить ZClient от имени администратора. Для этого выполните следующие шаги:

  1. Зайдите в папку, где расположен ZClient.
  2. Найдите файл ZClient.exe и нажмите на него правой кнопкой мыши.
  3. В контекстном меню выберите «Запуск от имени администратора».

После этого ZClient должен успешно запуститься.

Ошибка «Connection to ZLOEmu lost»

Эта ошибка указывает на то, что соединение с сервером ZLOEmu было потеряно. Чтобы исправить эту ошибку, необходимо выполнить следующие действия:

  1. Зайдите на сайт ZLOEmu и проверьте статус серверов.
  2. Если серверы работают, то проверьте свое интернет-соединение, возможно у вас есть проблемы с сетью.
  3. Если проблема не устранена, попробуйте переустановить ZClient.
  4. Если проблема не устранена после переустановки, обратитесь в поддержку ZLOEmu.

Ошибка «Wrong Login/Password»

Эта ошибка указывает на то, что вы ввели неправильный логин или пароль. Чтобы исправить эту ошибку, выполните следующие действия:

  1. Проверьте правильность написания логина и пароля.
  2. Если логин и пароль верные, попробуйте сменить пароль на сайте ZLOEmu.
  3. Если проблема не устранена после смены пароля, обратитесь в поддержку ZLOEmu.

Ошибка «You are banned from BF3/BF4»

Эта ошибка указывает на то, что ваш аккаунт был заблокирован. Чтобы исправить эту ошибку, обратитесь в поддержку ZLOEmu.

Вывод

Исправление ошибок при запуске ZClient и авторизации на ZLOEmu может быть довольно простым, если вы знаете, какие ошибки могут возникнуть и как их исправлять. Надеемся, что эта статья поможет вам справиться с проблемами и наслаждаться игрой на серверах ZLOEmu.

By

AnaHanaku

Hi, first of all the problem I have not only affects the ZlOrigin but also the ZClient. Yesterday I reinstalled both programs since I finally have the other hard disk for more space for the games. I installed them without any problem until I tried to download The Sims 3, I fixed the problem by closing everything and reinstalling the ZlOrigin as recommended in the FAQ since it is a common error and I usually get it when I spend a lot of time without touching the application. After that I started having trouble downloading because it said that there was a problem with the internet, I closed the application and tried to download again. This time the download start without problem although I always download below 700kb, being that before I downloaded above 1mb and I have not changed my internet on the contrary I am receiving more. Yesterday I had to pause the download and today I entered to continue it, it started without problem until I began to see that the download speed was lowering, I decided to pause it and then resume after a minute, the download tried to resume and then close the download window, the ZlOrign and then ZClient. I opened the programs again, ZClient always opens as an administrator while ZlOrigin I had to open as or without administrator; even doing it this way the problem continued, the download came to a certain speed and then went down and closed without resuming the download, I paused it or let it be, both programs ended up closing completely. I deleted the cache of the ZlOrigin, uninstalled it and installed, uninstalled and installed the ZClient, I made sure to have the Origin activated and everything closed but the problem continues. Currently if I open the programs after a few minutes they both close from one without having anything downloading, just for having them open.

I hope someone can help me with this problem, it’s the first time I’ve encountered this problem and from what I could see there are no other similar cases or maybe I haven’t been able to find the post. If you can help me giving me ideas to solve the error or giving me the link to some post where you had the same problem and got a solution, I would appreciate it.

◣◥◣◥◤◢◤◢◣◥◣◥◤◢◤◢◣◥◣◥◤◢◤◢◣◥◣◥◤◢◤◢◣◥◣◥◤◢◤◢◣◥◣◥◤◢◤◢

Buenas, en primer lugar el problema que tengo no sólo afecta al ZlOrigin sino también al ZClient. Ayer reinstalé ambos programas ya que finalmente tengo el otro disco duro para más espacio para los juegos. Los instalé sin ningún problema hasta que intenté descargar Los Sims 3, arreglé el problema cerrando todo y reinstalando el ZlOrigin como se recomienda en las FAQ ya que es un error muy común y que suelo tener cuando paso mucho tiempo sin tocar la aplicación. Después de eso empecé a tener problemas para descargar porque decía que había un problema con Internet, cerré la aplicación e intenté descargar de nuevo. Esta vez la descarga comenzó sin problemas aunque siempre bajo de 700kb, siendo que antes bajé por encima de 1mb y no he cambiado mi internet por el contrario estoy recibiendo más. Ayer tuve que pausar la descarga y hoy entré a continuarla, comenzó sin problema hasta que empecé a ver que la velocidad de descarga bajaba, decidí pausarla y luego reanudarla después de un minuto, la descarga intentó reanudarse y luego cerrar la ventana de descarga, el ZlOrign y luego el ZClient. Volví a abrir los programas, ZClient siempre se abre como administrador mientras que ZlOrigin tuve que abrirlo como administrador o sin administrador; aún haciéndolo así el problema continuó, la descarga llegó a cierta velocidad y luego bajó y se cerró sin reanudar la descarga, lo pausé o lo dejé, ambos programas terminaron cerrándose completamente. Borré el caché del ZlOrigin, lo desinstalé e instalé, desinstalé e instalé el ZClient, me aseguré de tener el Origen activado y todo se cerró pero el problema continúa. Actualmente si abro los programas después de unos minutos ambos se cierran de uno sin tener nada descargado, solo por tenerlos abiertos.

Espero que alguien pueda ayudarme con este problema, es la primera vez que me encuentro con este problema y por lo que pude ver no hay otros casos similares o tal vez no he podido encontrar el post. Si puedes ayudarme dándome ideas para resolver el error o dándome el enlace a algún post en el que hayas tenido el mismo problema y hayas conseguido una solución, te lo agradecería.

Need help to fix Zimbra ERROR zclient IO ERROR? We can help you.

As part of our Server Management Services, we help our customers with similar errors regularly.

Today, let’s see how our Support Engineers tackle this.

Zimbra ERROR zclient IO ERROR

When we get the following error:

[] INFO: I/O exception (java.net.ConnectException) caught when processing request: Connection refused
[] INFO: Retrying request
ERROR: zclient.IO_ERROR (invoke Connection refused, server: localhost) (cause: java.net.ConnectException Connection refused)

we cannot execute any Zimbra zmprov commands. This is devastating since Zimbra Admin users use Zimbra CLI a lot.

In this article, let us see how our Support Engineers fix the error.

What is Zimbra zmprov?

The zmprov tool performs all provisioning tasks in Zimbra LDAP. It includes, creating accounts, aliases, domains, COS, distribution lists, and calendar resources.

Generally, each operation is invoked through the command-line options, each of which has a long name and a short name.

What causes the error

The major cause of this error is when Zimbra zmprov is not configured to get results from LDAP. To fix this, we need to set zimbra_zmprov_default_to_ldap to TRUE.

This will make sure all the zmprov commands get replies from LDAP server.

How to fix Zimbra ERROR zclient IO ERROR

  • We do a checking for the setting of zimbra_zmprov_default_to_ldap to be sure.
$ zmlocalconfig |grep zmprov
zimbra_zmprov_default_soap_server = localhost
zimbra_zmprov_default_to_ldap = false
zmprov_safeguarded_attrs = zimbraServiceEnabled,zimbraServiceInstalled
zmprov_tmp_directory = ${zimbra_tmp_directory}/zmprov
  • If set to false, we reconfigure it to have the true flag. This will enable the setting.
$ zmlocalconfig -e zimbra_zmprov_default_to_ldap=true
  • Then we recheck the settings:
$ zmlocalconfig |grep zmprov
zimbra_zmprov_default_soap_server = localhost
zimbra_zmprov_default_to_ldap = true
zmprov_safeguarded_attrs = zimbraServiceEnabled,zimbraServiceInstalled
zmprov_tmp_directory = ${zimbra_tmp_directory}/zmprov
  • Now we try to execute any zmprov commands and see if it’s working fine.
$ zmprov gs `zmhostname` | grep zimbraServiceEnabled
zimbraServiceEnabled: amavis
zimbraServiceEnabled: antivirus
zimbraServiceEnabled: antispam
zimbraServiceEnabled: opendkim
zimbraServiceEnabled: stats
zimbraServiceEnabled: logger
zimbraServiceEnabled: proxy
zimbraServiceEnabled: service
zimbraServiceEnabled: zimbra
zimbraServiceEnabled: zimbraAdmin
zimbraServiceEnabled: zimlet
zimbraServiceEnabled: mailbox
zimbraServiceEnabled: spell
zimbraServiceEnabled: ldap
zimbraServiceEnabled: memcached
zimbraServiceEnabled: mta
zimbraServiceEnabled: snmp
zimbraServiceEnabled: dnscache

If this does not solve the problem, we try changing the zimbra_zmprov_default_soap_server to the IP address of our Mailbox server.

The setting will look like this.

$ zmlocalconfig -e zimbra_zmprov_default_soap_server=ip-address
  • We have to execute the command using ‘zmprov -l’ instead of just ‘zmprov’ until mailboxd is running again. This will directly query the ldap server.

[Still stuck with the error? We are happy to assist.]

Conclusion

To conclude, the error can prevent us from executing any Zimbra zmprov commands. Today, we saw how our Support Engineers go about to fix this error.

PREVENT YOUR SERVER FROM CRASHING!

Never again lose customers to poor server speed! Let us help you.

Our server experts will monitor & maintain your server 24/7 so that it remains lightning fast and secure.

GET STARTED

var google_conversion_label = «owonCMyG5nEQ0aD71QM»;

When you get this error, you can not execute any Zimbra zmprov commands? in this tutorial, How do i fix error as below

[] INFO: I/O exception (java.net.ConnectException) caught when processing request: Connection refused
[] INFO: Retrying request
ERROR: zclient.IO_ERROR (invoke Connection refused, server: localhost) (cause: java.net.ConnectException Connection refused)

The causes this error?

Zimbra zmprov is not configure to get results from ldap. you need set «zimbra_zmprov_default_to_ldap» to TRUE

To checking setting using by zmlocalconfig command

$ zmlocalconfig | grep zmprov

If set to false then reconfigure it to true flag as below

$ zmlocalconfig -e zimbra_zmprov_default_to_ldap=true

Recheck the settings:

$ zmlocalconfig |grep zmprov

post new :

Понравилась статья? Поделить с друзьями:
  • Zclient ошибка обновления
  • Zbr 04006 02 ошибка ман
  • Zbr 00158 10 ошибка man
  • Zclient ошибка автообновления
  • Zbf3 exe ошибка приложения