3
Posted by
IGN: Definitely_Not_Josh
9 years ago
Any fixes? Looking for something that doesn’t involve redownloading… I have bandwidth limit :S
Edit : changing install directory made it redownload, but is working now.
6 comments
100% Upvoted
Log in or sign up to leave a comment
Log InSign Up
level 1
· 9 yr. ago
It’s only 200mb download. :/ You use that much bandwidth in one to two youtube videos. You should prolly just redownload. :/
1
level 2
Op · 9 yr. ago
IGN: Definitely_Not_Josh
considering ive had to redownload it like 6 times this month already… I’d really rather not…
1
Continue this thread
level 1
· 9 yr. ago
Same here.
1
- Статус
- В этой теме нельзя размещать новые ответы.
- #1
Вот сегодня, 19.07.2016, вышла новая обнова. И вот что я из-за неё получил!
- #2
Надо будет переустановить игру.
- #3
Надо будет переустановить игру.
Я что каждый день должен игру переустанавливать!!!! Каждый раз, когда игра выделывается, мне приходиться её переустанавливать! У меня уже бомбит! Давайте реальные решения!
- #4
Я что каждый день должен игру переустанавливать!!!! Каждый раз, когда игра выделывается, мне приходиться её переустанавливать! У меня уже бомбит! Давайте реальные решения!
Чувак, мы не разработчики. Иди обращайся в тех поддержку. Если ты не знал, игра зарубежная.
- #5
Чувак, мы не разработчики. Иди обращайся в тех поддержку. Если ты не знал, игра зарубежная.
Не знаешь — не пиши.
- #6
Ты дурак? Тебе сказали — переустанови игру. Уже давно ответили. А если ты говоришь что это каждый раз — пиши в ТЕХ ПОДДЕРЖКУ. -_-
- #7
Ты дурак? Тебе сказали — переустанови игру. Уже давно ответили. А если ты говоришь что это каждый раз — пиши в ТЕХ ПОДДЕРЖКУ. -_-
Я уже пожаловался на тебя. Груби дальше.
- #8
Даже на офф. форуме ещё не решили проблему. Что ты от нас просишь?
- #9
Даже на офф. форуме ещё не решили проблему. Что ты от нас просишь?
Тоже самое ему говорю, а он как дуб.
- Статус
- В этой теме нельзя размещать новые ответы.
With the latest hotfix some players might be experiencing some issues with Glyph: A ‘Full Re-Download’ notification and/or Error #1008.
Full Re-Download
First up, you might have received a “Full Re-Download” notice. Just click “Yes”. You won’t actually need to re-download the game. Once you hit “Yes” you will simply download the latest patch and be on your way.
Glyph Error #1008 or Glyph Error #1038
If you are getting Glyph Error #1008 or Glyph Error #1038, you may need to delete some files to get it to work again.
For Non-Steam Users:
Glyph Error #1008 Solution – Non-Steam User
- Close Glyph.
- Go to your Start Menu -> Computer and open up the Local Disk where your RIFT folder is located (usually in Local Disk (C:)).
- Click on Users.
- Click on [username] with [username] being whatever name your current computer login is called.
- Click on AppData -> Local -> Glyph.
- Delete everything in that folder (so empty the Cache folder, Logs folder and delete GlyphClient.cfg)
- Open up Glyph again and it should (hopefully) work.
Replace [username] with your computer login name.
For Steam Users:
- Close Glyph.
- Go to your Start Menu -> Computer and open up the Local Disk where your Steam folder is located (usually in Local Disk (C:)).
- Click on Program Files. (Might be Program Files (x86)).
- Click on Steam -> steamapps -> common -> RIFT -> Glyph.
- Find the Cache folder and empty it.
- Find the Logs folder and empty it.
- Delete GlyphClient.cfg (NOT THE EXECUTABLE! Just the ~1kb GlyphClient.cfg).
- Open up Glyph again and it should (hopefully) work.
Another Possible Solution – Deleting dbghelp.dll:
If none of the above works, try deleting dbghelp.dll from your RIFT folder.
(Thanks to Rahil for the info!)
Another Possible Solution – Changing Filepath:
Another possible solution is to right-click RIFT (in left-hand sidebar) from within the Glyph client and choose Settings from the drop-down menu. Change the Install Folder from C:\Program Files (x86)\Glyph\ to C:\Program Files (x86)\Glyph\Games\Rift.
(Thanks to Idanno for the info!)
Trion Support:
If you are still having issues, please contact Trion Support or post on the Tech Support Forums.
Hope this fix works for you!
Здравейте, става дума за играта «Trove». Когато натисна «Update» и когато се ъпдейтне ми исписва следното нещо «There was a problem moving existing files in preparation for the update. (Error #1008)» Насявам се да ви говори нещо. Благодаря предварително.
2.1 Писането на български език с кирилица е задължително. Теми и съобщения, написани на латиница, само с главни букви или със заместени символи вместо Ч-4, Ш-6 и т.н. се изтриват без предупреждение.
2.3 Заглавието на темата трябва да е ясно и точно, да не е съставено единствено от главни букви и да описва максимално съдържанието на самата тема. Теми със заглавия от една дума или от рода на «Помощ!», «Имам проблем», «Спешно» и т.н. се изтриват без предупреждение.